Учениця 4 - А класу - Криндач Вікторія (керівник Вуйко А.С.) – працювала над дослідницькою роботою - «Вода – це життя». Мета написання роботи: зібрати інформацію про цінність та значення води у житті людини, дослідити шляхи її забруднення та способи очищення води в домашніх умовах, забезпечити обізнаність учнів з питань питного балансу.
16 - 20 березня
- Головна сторінка
- Сторінка для батьків
- Виховна робота
- Математична мозаїка
- Рідна мова - калинова
- Для колег з РПМК
- Учитель - учителю
- Моє портфоліо
- Робота над проектом
- Оголошення
- Дистанційне навчання 7 - 9 квітня
- Дистанційне навчання 12 - 16 квітня
- Дистанційне навчання 19 - 20 квітня
- 26 - 30 квітня
- 5 - 7 травня
- Дистанційне навчання
неділя, 20 березня 2016 р.
17 березня 8 учнів 3-4 класів разом зі своїми керівниками предсталяли дослідницькі роботи на шкільному етапі Всеукраїнського конкурсу «Юний дослідник». Обрані теми цікаві, адже лежать у площині дитячого оточення і не складні для сприйняття. Працюючи над дослідженням, діти дізналися багато нового та пізнавального матеріалу, зустрічалися з цікавими людьми, відвідали санепідемстанцію, торгові центри, магазини, бібліотеки, проводили анкетування, робили діаграми, будували графіки та досліди.
Учениця 4 - А класу - Криндач Вікторія (керівник Вуйко А.С.) – працювала над дослідницькою роботою - «Вода – це життя». Мета написання роботи: зібрати інформацію про цінність та значення води у житті людини, дослідити шляхи її забруднення та способи очищення води в домашніх умовах, забезпечити обізнаність учнів з питань питного балансу.
Учні-дослідники нагороджені дипломами та подарунками. Їх роботи будуть направлені для участі в обласному етапі конкурсу. Бажаємо всім успіхів та перемог! Висловлюємо подяку батькам за допомогу та підтримку дітей при проведенні досліджень.
Учениця 4 - А класу - Криндач Вікторія (керівник Вуйко А.С.) – працювала над дослідницькою роботою - «Вода – це життя». Мета написання роботи: зібрати інформацію про цінність та значення води у житті людини, дослідити шляхи її забруднення та способи очищення води в домашніх умовах, забезпечити обізнаність учнів з питань питного балансу.
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар