16 квітня
Тема тижня: Світ рослин
1.Я досліджую світТема уроку. Чому людина не може жити без рослин?1) Переглянь відео.
2) Дай відповідь на запитання:- Яку користь приносять рослини?- Чому людина не може жити без рослин?3) Виконай тест на повторення НАТИСНИ ТУТ
1.Я досліджую світ
Тема уроку. Чому людина не може жити без рослин?
1) Переглянь відео.
2) Дай відповідь на запитання:
- Яку користь приносять рослини?
- Чому людина не може жити без рослин?
3) Виконай тест на повторення НАТИСНИ ТУТ
2. Українська мова
Тема уроку: Букви У,у. Повторення вивченого. Письмо вивчених літер, складів і речень.
1) Прочитай у підручнику с. 50, а у хрестоматії с. 54 - 55.
2) Спиши 4 рядки із вірша с. 50.
3. Я досліджую світ. Технології.Спробуй виготовити весняну квітку . Фото розмісти на дошці.Переглянь відео
3. Я досліджую світ. Технології.
Спробуй виготовити весняну квітку . Фото розмісти на дошці.
Переглянь відео
15 квітня
Тема тижня: Світ рослин
1.Я досліджую світ
Тема уроку. Як виростити нову рослину?
1) Попрацюй у зошиті с. 42, 43.
Спробуй провести такий дослід. Початок досліду і результати (через 2 тижні) сфотографуй. Поділимося результатами в класі, або зробимо фотоколаж.
1.Я досліджую світ
Тема уроку. Як виростити нову рослину?
1) Попрацюй у зошиті с. 42, 43.
Спробуй провести такий дослід. Початок досліду і результати (через 2 тижні) сфотографуй. Поділимося результатами в класі, або зробимо фотоколаж.
2) Переглянь відео.
2. Українська мова
Тема уроку: Букви В, в .Письмо великої букви В.
1) Прочитай у підручнику с. 49, у хрестоматії с. 54.
2) Спиши 2 речення, що описують рушник, із тексту с. 49.
3) Щоб перевірити свої знання опрацюй тест НАТИСНИ ТУТ
3. Математика. (ЯДС)
1. Повтори нумерацію чисел в межах 100.
2. Опрацюй в зошиті з друкованою основою с. 27.
4. Англійська мова
Щоб переглянути уроки англійської мови зайдіть на відповідну сторінку у Classroom.
5. Фізкультура
Щоб переглянути уроки фізкультури зайдіть на відповідну сторінку у Classroom.
14 квітня
Тема тижня: Світ рослин
1.Я досліджую світ
Тема уроку. Які рослини називають культурними?1) Переглянь відео.
2) Дай відповіді на запитання.- Які рослини називають дикорослими? Чому?- Які рослини називають культурними? Чому?
2. Українська мова Тема уроку: Букви В, в. Письмо малої букви в. 1) Прочитай у підручнику с. 48, у хрестоматії с. 53.2) Спиши 3 речення із тексту с.48. 3) Повтори вивчені букви, пройди тест НАТИСНИ ТУТ
3. Математика.1. Опрацюй у підручнику с. 112. Завдання 4 (те, що на жовтому фоні), 6 - виконай - письмово (в тоненькому зошиті).2. Опрацюй в зошиті з друкованою основою с. 26.3. Переглянь відео про історію виникнення чисел.
1.Я досліджую світ
Тема уроку. Які рослини називають культурними?
1) Переглянь відео.
2) Дай відповіді на запитання.
- Які рослини називають дикорослими? Чому?
- Які рослини називають культурними? Чому?
2. Українська мова
Тема уроку: Букви В, в. Письмо малої букви в.
1) Прочитай у підручнику с. 48, у хрестоматії с. 53.
2) Спиши 3 речення із тексту с.48.
3) Повтори вивчені букви, пройди тест НАТИСНИ ТУТ
3. Математика.
1. Опрацюй у підручнику с. 112.
Завдання 4 (те, що на жовтому фоні), 6 - виконай - письмово (в тоненькому зошиті).
2. Опрацюй в зошиті з друкованою основою с. 26.
3. Переглянь відео про історію виникнення чисел.
4. Музичне мистецтво
Тема уроку. Народна творчість. Народні музичні інструменти.
Переглянь відео
13 квітня
Тема тижня: Світ рослин
1.Я досліджую світ
Тема уроку. Будова рослин. Що спільного між усіма рослинами?1) Переглянь відео
1.Я досліджую світ
Тема уроку. Будова рослин. Що спільного між усіма рослинами?
1) Переглянь відео
- Що спільного між усіма рослинами?
- Для чого рослинам корінь?
2) Попрацюй у зошиті с. 41.
- Що спільного між усіма рослинами?
- Для чого рослинам корінь?
2) Попрацюй у зошиті с. 41.
2. Українська мова
Тема уроку: Буквосполучення ьо .Письмо буквосполучення ьо.
1) Прочитай у підручнику с. 47, у хрестоматії с. 51 - 52. 2) Спиши 3 речення із тексту с. 47, які є відповідями на питання: - До якого виду рослин належить льон?- Якого кольору квітка льону? - Що роблять із стебла льону?
3) Переглянь відео
3. Математика.Тема. Таблиця чисел першої сотні.1. Опрацюй у підручнику с. 110-111. Завдання 3, 5 виконай - письмово (в тоненькому зошиті).2. Опрацюй в зошиті з друкованою основою с. 25.3. Розглянь таблицю чисел першої сотні. Запам"ятай, що числа кожного десятка починаються з 1. Тобто найменше число першого десятка - 1, найменше число другого десятка - 11, найменше число третього десятка - 21 і т.д. Якщо потрібно назвати числа, наприклад шостого десятка, то називаємо - 51, 52,53,54,55, 56, 57, 58,59, 60.
Тема уроку: Буквосполучення ьо .Письмо буквосполучення ьо.
1) Прочитай у підручнику с. 47, у хрестоматії с. 51 - 52.
2) Спиши 3 речення із тексту с. 47, які є відповідями на питання:
- До якого виду рослин належить льон?
- Якого кольору квітка льону?
- Що роблять із стебла льону?
3) Переглянь відео
3. Математика.
Тема. Таблиця чисел першої сотні.
1. Опрацюй у підручнику с. 110-111. Завдання 3, 5 виконай - письмово (в тоненькому зошиті).
2. Опрацюй в зошиті з друкованою основою с. 25.
3. Розглянь таблицю чисел першої сотні.
Запам"ятай, що числа кожного десятка починаються з 1.
Тобто найменше число першого десятка - 1,
найменше число другого десятка - 11,
найменше число третього десятка - 21 і т.д.
Якщо потрібно назвати числа, наприклад шостого десятка, то називаємо - 51, 52,53,54,55, 56, 57, 58,59, 60.
12 квітня
Тема тижня: Світ рослин
- Чому потрібно берегти рослини?- Яке значення мають рослини для життя на Землі?- Чи є рослини живими? Доведи свою думку?2) Виконай завдання у зошиті на с.40.
2. Українська мова Тема уроку: Буква ь .Письмо букви ь. Змінюємо слова "один-багато"1) Прочитай у підручнику с.46, у хрестоматії с. 50-512) Пограйся в гру "один-багато". Чи всі слова можна вживати в множині?3) Спиши 3 речення із тексту с.46. 4) Потренуйся читати слова з м"яким знаком
3. Математика.Тема. Утворення і читання чисел від 70 до 1001. Переглянь відео
2. Опрацюй у підручнику с.109. Завдання 1-3 виконай усно. Завдання 4 - 5 - письмово (в тоненькому зошиті).3. Опрацюй в зошиті з друкованою основою с. 24.4. Перевір свої знання пройди тест НАТИСНИ ТУТ
4. Образотворче мистецтвоТема. Народна іграшка. Ліплення і декорування української народної іграшки (пластилін)1. Переглянь відео про народні іграшки, спробуй зробити таку іграшку НАТИСНИ ТУТ
3. Розмісти фото своєї пташки на дошці головної сторінки блогу у розділі Мистецтво.
- Чому потрібно берегти рослини?
- Яке значення мають рослини для життя на Землі?
- Чи є рослини живими? Доведи свою думку?
2) Виконай завдання у зошиті на с.40.
2. Українська мова
Тема уроку: Буква ь .Письмо букви ь. Змінюємо слова "один-багато"
1) Прочитай у підручнику с.46, у хрестоматії с. 50-51
2) Пограйся в гру "один-багато". Чи всі слова можна вживати в множині?
3) Спиши 3 речення із тексту с.46.
4) Потренуйся читати слова з м"яким знаком
3. Математика.
Тема. Утворення і читання чисел від 70 до 100
1. Переглянь відео
2. Опрацюй у підручнику с.109. Завдання 1-3 виконай усно. Завдання 4 - 5 - письмово (в тоненькому зошиті).
3. Опрацюй в зошиті з друкованою основою с. 24.
4. Перевір свої знання пройди тест НАТИСНИ ТУТ
4. Образотворче мистецтво
Тема. Народна іграшка. Ліплення і декорування української народної іграшки (пластилін)
1. Переглянь відео про народні іграшки, спробуй зробити таку іграшку НАТИСНИ ТУТ
3. Розмісти фото своєї пташки на дошці головної сторінки блогу у розділі Мистецтво.
Немає коментарів:
Дописати коментар