Дистанційне навчання 7 - 9 квітня

9 квітня
1. Я досліджую світ
Тема тижня: "Весняна мозаїка"
Тема уроку. Віртуальна екскурсія в природу навесні.

                      Як треба поводитися серед природи навесні?

1) Переглянь відео



2) Переглянь відео та дізнайся, як треба поводитися серед природи.


3) Щоб перевірити свої знання з теми, опрацюй тести НАТИСНИ ТУТ

2. Українська мова

Тема уроку. Письмо вивчених літер, складів, слів, речень.
1. Опрацюй у Букварі с. 45
2. Усно склади речення із словами завдання 1 с.45
3. Спиши перший абзац тексту на. с 45
4. Опрацюй тести НАТИСНИ ТУТ


8 квітня
1. Я досліджую світ
Тема тижня: "Весняна мозаїка"
Тема уроку. Весняні клопоти птахів.
1.Переглянь відео

2. Дай відповідь на запитання?
    - Які клопоти у птахів навесні?
    - Яку користь приносять птахи?


2. Українська мова
Тема уроку. Буква Є. Письмо малої і великої букви є.

1)Переглянь відео  https://www.youtube.com/watch?v=cqO_Is-QrJg

2)Опрацюй у Букварі с. 44, у Хрестоматії с. 48 - 49
3) Напиши 1 рядок великої і маленької букви Є 
4) Спиши віршик "Теплий дощ" із Хрестоматії с.49.

3. Математика
Тема уроку. Повторення  вивченого . Утворення і читання чисел від 20 до 70.
Виконай завдання у зошиті на друкованій основі с.22 - 23.


7 квітня

1. Я досліджую світ

Тема тижня: «Весняна мозаїка»

Тема уроку. Охорона тварин.

1)Переглянь відео https://www.youtube.com/watch?v=SJVuenPX4l8&t=0s



3)Опрацюй у зошиті  ЯДС с. 32


2. Українська мова

Тема. Букви Ее. Письмо малої та великої букв Ее . Текст. Тема тексту. 

1. Прочитай текст у Букварі на сторінці 43. 
  Подумай! Що сказав гном дітям?
  Які правила користування розеткою ти знаєш?
2. Прочитай у Хрестоматії  текст "Два метелика", та вірш "Де літо живе" с.46 - 47.
3. Напиши рядок великої та малої літери "Е, е"
4. Спиши 4 рядка із вірша "Де літо живе" на вибір. 


3. Математика

Тема уроку. Утворення і читання чисел від 50 до 70.

1.Прочитай утворення числа 60. Утвори число 70 таким самим способом.



2. Порахуй від 50 до 70.

3. Опрацюй у зошиті  з друкованою основою с 21. Підручник с. 108
4. Щоб перевірити свої знання, опрацюй тести НАТИСНИ ТУТ




6 квітня 

1. Я досліджую світ

Тема тижня:  "Весняна мозаїка"

Тема уроку. Що роблять тварини навесні.

1)Переглянь відео  https://www.youtube.com/watch?v=2XGU0y_y9fw


Подумай, чому весна  «гаряча пора» для тварин?

2. Українська мова

Тема. Букви Ее. Письмо малої та великої букв Ее .

1. Переглянь відео   https://www.youtube.com/watch?v=nFtGAKMcvBQ   
2. Опрацюй у Букварі с. 42
3. Напиши 1 рядок великої і малої букви Е.

3. Математика

Тема уроку. Утворення і читання чисел від 20 до 50.

1. Прочитай утворення десятків — від 20 до 50.




2. Пройди тестування НАТИСНИ ТУТ

4. Англійська  мова
 Щоб опрацювати матеріал уроку англійської мови  НАТИСНИ ТУТ


5 квітня 


1. Я досліджую світ

Тема тижня:  "Весняна мозаїка"

Тема уроку. Які квіти прокидаються першими?

Переглянь відео  https://www.youtube.com/watch?v=a-kaPY_sj4s   

● Запам'ятайте назви первоцвітів: підсніжник, пролісок, сон-трава, медунка, анемона, мати-й-мачуха, конвалія, горицвіт весняний, білоцвіт, первоцвіт, ряст.

● Не рвіть первоцвіти, а тільки милуйтеся ними.

● Майже усі види первоцвітів занесені до Червоної книги.

● Їх кількість у природі щороку зменшується.

● Цінуйте кожну рослину!

Опрацюй у зошиті ЯДС с. 31

Тема уроку: Як приходить весна. Як прокидаються рослини?

1. Переглянь відео https://www.youtube.com/watch?v=r4oN0cUhs6A

2. Дай відповідь на запитання.
  •  Назви весняні місяці.
  •  Які зміни відбуваються в неживій природі з приходом весни?
  • Які зміни відбуваються в живій природі з приходом весни?
3. Опрацюй у зошиті "Я досліджую світ" с. 30


2. Українська мова

Тема. Письмо вивчених літер, складів,  слів, речень.

 1. Опрацюй матеріал Букваря с. 41



3. Математика

Тема. Знаходження сум і різниць чисел.




1. Переглянь відео. Згадай як називаються числа при додаванні та відніманні.





1.  Опрацюй у підручнику с 105
2. Опрацюй у зошиті с 19 

1. Виконай вправу.
Записи читаємо так: «Сума чисел десять і чотири дорівнює чотирнадцяти», «Різниця чисел чотирнадцять і десять дорівнює чотирьом»

2. Порівняй, не обчислюючи, суми і різниці чисел. Зроби висновок про значення арифметичних дій.

Немає коментарів:

Дописати коментар